« Kipsta geeft ons een ongeëvenaarde opvolging en aandacht »
Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon, is in de loop der jaren een referentie geworden voor sport- en voetballiefhebbers op amateur en professioneel niveau. Sinds 2016 heeft het merk zich exclusief gericht op het voetbal en heeft het zich gepositioneerd in een steeds competitievere markt, met een professionele aanpak en twee kernwaarden: techniciteit en innovatie. Daarbij werken Decathlon en Kipsta elke dag om de milieu-impact van zijn producten te verminderen, van ontwerp tot gebruik. De kersverse partners Kipsta en Sporting Charleroi delen ook dezelfde waarden die essentieel zijn in de voetbalwereld: fair play, toegankelijkheid en ambitie.
Mehdi Bayat, Gedelegeerd bestuurder - Sporting Charleroi « Sporting Charleroi en ikzelf zijn erg trots op deze nieuwe samenwerking. Sommigen hebben nog steeds een vertekend beeld van Kipsta, die vandaag de dag een hoofdrolspeler is in de voetbalwereld, zowel in het amateurvoetbal als in het profvoetbal. Daarnaast geeft Kipsta ons een ongeëvenaarde opvolging en aandacht, waardoor we samen met onze leverancier hand in hand kunnen groeien. »