Onze 4 verzekeringen
De voordelen van onze verzekeringen
Eenvoudige en snelle afhandeling
Onderdelen en werkuren inbegrepen
Een netwerk van Decathlon-ateliers tot uw dienst
GEDEKT VOOR 1 JAAR
Wat te doen bij een incident?
D-0: DAG VAN HET INCIDENT
Fiets beschadigd na een val of stoot? De schadeverzekering dekt de reparatie van de fiets.
D-0 TOT D+6: AANGIFTE VAN HET INCIDENT
De klant moet het schadeformulier invullen in de klantenruimte op www.assurances.decathlon.be. Indien de klant geen internet heeft, kan hij zijn aangifte per post doen.
D+6 TOT D+8: OPVOLGING
De klantendienst van Decathlon Assurance verwerkt het verzoek van de klant en geeft binnen uiterlijk 3 dagen een antwoord per e-mail waarin hij een financiële tussenkomst aanvaardt of weigert.
D+8: REPARATIE
Als de aangifte wordt geaccepteerd, wordt een ondersteuningsnummer van het atelier aan de klant meegedeeld. Zodra de reparaties zijn uitgevoerd, gaat de klant naar de kassa met een atelierfactuur van € 0 (het bedrag van de reparatie wordt in mindering gebracht op het resterende verzekerde bedrag).
Alles binnen handbereik: registratie, aangifte, contact
Veelfestelde vragen
Heb je een klacht of een claim?
Neem contact op met Decathlon Assurances Sports via [email protected] of met de bemiddelaar via [email protected]. Decathlon Assurances is onderworpen aan de Belgische wetgeving.
Duur van de verzekering: 1 jaar, verlengbaar met 1 jaar.
Rol van de partijen : Verzekeraar: AIG Europe SA, Belgisch filiaal; Makelaar: Ogea; Verzekeringnemer: Decathlon Belgium SA.