Binnen 30 dagen na aankoop en binnen 14 dagen na ontvangst mag je (een deel van) je bestelling bij ons retour melden.
1. Meld je retour aan in je account.
2. Pak je product stevig in. Gebruik het liefst de oorspronkelijke verzenddoos of verzendzak om je zending te retourneren.
3. Plak het gratis meegeleverde retourlabel op de verzenddoos of verzendzak.
4. Lever je retourzending in bij een BPost-pakketpunt en bewaar je verzendbewijs. Mocht er iets misgaan kunnen we hiermee je verzending controleren.
Passen
Passen mag natuurlijk, zolang je aan de hygiëne denkt: pas producten indien mogelijk niet direct op de huid, maar over een ander kledingstuk heen. Dit omdat we geen gebruikte of gewassen producten terugnemen. Wees bovendien voorzichtig met de verpakkingen: bij eventuele retourzending moeten deze nog intact zijn.
Wij zorgen er voor dat jij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat jij hebt aangegeven je aankoop retour te sturen, je geld terugkrijgt. Wij mogen wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben of tot jij hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.
Op het moment dat het product bij ons in goede staat is aangekomen, vervalt je betalingsverplichting. Heb je al betaald? Dan word je door Decathlon terugbetaald.
Heb je nog vragen over het retourneren of is er echt iets mis met het product (bijvoorbeeld een productiefout of een verkeerd geleverd product)? Dat lossen we graag goed op, natuurlijk zonder dat jij kosten maakt. Neem in dat geval even contact met ons op via de Decathlon klantenservice.