Uw glimlach is meer waard dan duizend verkopen. Als u, tegen alle verwachtingen in, niet volledig tevreden bent met het artikel dat u hebt gekozen, kunt u het binnen 30 dagen na ontvangst GRATIS aan ons retourneren.
LEVERINGEN EN RETOURZENDINGEN :
Een eenvoudig en doeltreffend retourbeleid om zo duidelijk mogelijk te antwoorden op de voorwaarden voor retourzending.
1/ U HEEFT UW BESTELLING NIET ONTVANGEN
Onze gemiddelde leveringstermijn bedraagt 2 tot 7 dagen, afhankelijk van de producten en de gekozen vervoerders. In geval van een langere vertraging als gevolg van herbevoorrading, wordt u onmiddellijk op de hoogte gebracht zodat u kunt kiezen tussen een terugbetaling of een extra wachttijd.
U wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de verrichte verzending, alsook van de beschikbaarheid van het pakket op het relaispunt van bestemming, indien voor vervoer per relaispunt is gekozen.
Indien u uw bestelling niet binnen de aangekondigde termijn ontvangt, aarzel dan niet contact op te nemen met sav@achamana.com om ons hiervan op de hoogte te brengen, zodat wij zo spoedig mogelijk met het onderzoek kunnen beginnen.
Bij uitzondering zijn er gevallen van overmacht of fouten van de vervoerder. Wij proberen te zorgen voor de ongemakken van deze situaties die niet onder de verantwoordelijkheid van onze klanten vallen.
Indien u in dit geval binnen een termijn van maximaal eenentwintig dagen uw artikelen nog steeds niet heeft ontvangen, zal Achamana uw bestelling opnieuw verzenden en u informeren over de te volgen procedure voor het retourneren van het eerste zoekgeraakte of vertraagde pakket indien dit uiteindelijk zijn bestemming bereikt.
2/ U BENT VAN GEDACHTEN VERANDERD, U WILT HET ONTVANGEN ARTIKEL NIET MEER
U kunt uw artikelen retourneren tot 30 dagen na uw betaling.
Hier is hoe je het in 3 stappen doet:
Neem contact op met het ondersteuningsteam op sav@achamana.com om hen op de hoogte te brengen van uw beslissing om terug te sturen, met vermelding van uw bestelnummer en het artikel dat u wenst terug te sturen.
De dienst na verkoop stuurt u per e-mail een retourformulier "Mondial relay" dat u kunt afdrukken en op het pakje kunt plakken.
Na ontvangst van uw artikelen, zullen wij het totale bedrag van uw aankoop (productkosten + levering) terugbetalen in de vorm van een tegoedbon of terugbetaling.
Achamana betaalt de kosten voor het terugsturen van het artikel via mondial relay in het geval van een omruiling, maar zal de kosten in mindering brengen op het terug te betalen bedrag in het geval van een eenvoudig verzoek tot terugbetaling (buiten de wettelijke termijn van 14 dagen).
In het geval van een product dat niet conform de bestelling is, draagt Achamana uiteraard de kosten van retourzending.
In alle gevallen is de aanvaarding van de terugzending afhankelijk van de naleving van de volgende punten: de artikelen mogen niet gedragen, bevuild of gewassen zijn en moeten worden teruggezonden in hun oorspronkelijke verpakking met de etiketten, zodat het product in kwestie in zijn huidige staat verkoopbaar is. (Voorzichtig geopende verpakkingen worden niet bestraft)
3/ U HEEFT UW BESCHADIGDE ARTIKEL ONTVANGEN
In uitzonderlijke gevallen kan een artikel gebroken of beschadigd aankomen als gevolg van onzorgvuldig gebruik. In de meeste gevallen wijst het uiterlijk van het pakket op een mogelijk probleem. Wij verzoeken u dit te vermelden op de afleverbon van de vervoerder en indien mogelijk het pakket te openen in het bijzijn van de vervoerder om de staat van het product te bekijken.
Neem in dat geval contact met ons op via sav@achamana.com met de volgende gegevens
- Uw ordernummer
- De beschrijving van het probleem
- Een foto of video
Wij ruilen het artikel in kwestie om of betalen u, indien u dat wenst, het volledige bedrag van uw bestelling terug.
Het Achamana team wil u bedanken en blijft tot uw dienst.