sklep_2sport

De verkoper is ondernemer. Bij 2sport vind je alles wat je nodig hebt voor fitness of krachttraining. Of je nu een ervaren sporter bent of net begint aan je reis om te vechten voor een mooi, gezond figuur, deze winkel voorziet in al je behoeften. Bekijk ons assortiment vandaag nog! Verkopersinformatie: Teko sp. z o.o Adres: ul. Pyskowicka 14, 41-807 Zabrze (POLEN) Handelsregisternummer : KRS 0000286569 Platform van de Europese Commissie voor online geschillenbeslechting: https://ec.europa.eu/odr Wij zijn niet verplicht en ook niet bereid om deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een arbitragecommissie voor consumentenzaken Naar het platform van de Europese Commissie (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) in overeenstemming met de Verordening inzake online geschillenbeslechting in consumentenzaken. Wij zijn niet verplicht deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een arbitragecommissie voor consumentenzaken.

Wie is mijn verkoper?

Wie is mijn verkoper?: sklep_2sport

Bedrijfsregistratienummer: KRS 0000286569

E-mailadres: adam.dyrka@2sport.pl

Telefoonnummer: 660 434 738

Adres:

Pyskowicka

41-807 Zabrze

PL

Algemene verkoopvoorwaarden

Waarborg

NAKOMING OVEREENKOMST/ GARANTIE Nakoming overeenkomst en extra garantie 1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. 2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer. TEKO SP. Z O.O., ul. Pyskowicka 17, 41-807 Zabrze (POLEN), E-Mail: sklep@2sport.pl. 3. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik. 4. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 5. Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 6. Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst. 7. De garantieperiode is 2 jaar vanaf de aankoopdatum. Garantieclaims moeten onmiddellijk worden ingediend nadat u zich binnen de garantieperiode bewust bent geworden van het defect. De garantie is geldig als deze samen met het aankoopbewijs (factuur) wordt overlegd. 8. De beoordeling van de aard van het gebrek en de wijze waarop de klacht wordt opgelost, wordt uitgevoerd door de vertegenwoordiger van de Verkoper of de Garant. 9. De beoordeling van de aard van het gebrek en de wijze waarop de klacht wordt opgelost, wordt uitgevoerd door de vertegenwoordiger van de Verkoper of de Garant. 10. In overeenstemming met artikel 14 paragraaf 1-2 verordening van het Europees Parlement en de Raad (EU) nr 524/2013 van 21 mei 2013, zijn we vastbesloten om informatie te plaatsen over het ODR-platform. 11. Platform ODR (Online Dispute Resolution) werd opgericht om onafhankelijke, niet-gerechtelijke beslechting van geschillen tussen consumenten en ondernemers via het internet te vergemakkelijken. Deze geschillen hebben betrekking op contractuele verplichtingen die voortvloeien uit online verkopen of servicecontracten tussen consumenten uit de Europese Unie en ondernemers en hun bedrijven dat binnen Europese Unie zijn gevestigd. 12. Consumenten die willen profiteren van de mogelijkheid van een minnelijke regeling van geschillen met betrekking tot online winkelen, kunnen hun klacht indienen bijvoorbeeld via Internet platform ODR van de EU: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.\ 13. Wij zijn niet verplicht en ook niet bereid om deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure voor een consumentenarbitragecommissie.

Retourbeleid
Juridische informatie

1.ALGEMENE VOORWAARDEN: https://drive.google.com/file/d/101tOyGsTPeiZIK6DF7pZcN8gtwAs9Gxb/view?usp=drive_link 2. Privacybeleid TECO: https://drive.google.com/file/d/1HGn7ZkYqRGfuMmGXmEvKUthd12g7dRFX/view?usp=drive_link

Retourkosten

Gratis retour.

Leveringstijden

2 werkdagen.

Retourtermijn

30_Dagen

Terugbetalingsvoorwaarden

Gratis retour.