KHYAMFRANCE
KHYAMFRANCE, materiaalspecialist voor kamperen, wandelen en buitenactiviteiten.
KHYAMFRANCE, materiaalspecialist voor kamperen, wandelen en buitenactiviteiten.
Wie is mijn verkoper?: KHYAMFRANCE
Bedrijfsregistratienummer: 398390237
E-mailadres: question@be-wak.com
Telefoonnummer: 0473359079
58 avenue du Belvédère, ,,,,
63130 ROYAT
FR
Indien het product defect blijkt te zijn tijdens de wettelijke garantieperiode of niet in overeenstemming is met de bestelling, dient de Klant een aanvraag voor dienst na verkoop in bij KHYAMFRANCE. De klant moet contact opnemen met de DECATHLON after-sales service. De klant zal alle nuttige informatie en ondersteunende documenten met betrekking tot het product specificeren (de referenties, de datum van aankoop) en zal de verzending en foto's vergezellen van het product. . Indien het product kan genieten van de wettelijke garantie, zal de standaard herstelling of omruiling van het product uitgevoerd worden. Als het product niet kan worden gerepareerd en niet kan worden ingeruild voor een identiek of gelijkwaardig product, wordt het vergoed in de vorm van een tegoedbon of restitutie. In alle gevallen zal BEWAK de meest geschikte oplossing bieden (vervanging van het defecte onderdeel, vervanging van het artikel of terugbetaling). In het kader van deze garantie kan KHYAMFRANCE de Klant vragen zijn product terug te bezorgen aan KHYAMFRANCE. Er wordt aan herinnerd dat de Klant vrij is om de wijze van verzending van zijn product te kiezen en al dan niet een verzekering af te sluiten in geval van verlies, diefstal of vernietiging van zijn pakket. KHYAMFRANCE draagt geen van deze kosten en kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor het niet ontvangen van het pakket van de Klant. Ten slotte is de Klant verantwoordelijk voor de verpakkingsmethode van zijn product, die zodanig moet worden uitgevoerd dat het product kan reizen zonder risico op breuk of degradatie. KHYAMFRANCE, die in het bijzonder zal nagaan of het product van de garantie kan genieten, zal de standaard herstelling of omruiling van het product uitgevoerd worden. In het geval dat het product niet kan worden gerepareerd en niet kan worden ingeruild voor een identiek of gelijkwaardig product, wordt het terugbetaald in de vorm van een tegoed. KHYAMFRANCE vestigt de aandacht van de Klant op gebreken of storingen die enkel het gevolg kunnen zijn van een onjuiste installatie of behandeling van de apparatuur, of van oneigenlijk gebruik. In die zin nodigt KHYAMFRANCE de Klant uit om de aanbevolen instructies voor het gebruik van deze materialen op te volgen.
Overeenkomstig de geldende wettelijke bepalingen beschikt de Klant over een herroepingstermijn van 30 volle dagen vanaf de dag van ontvangst van de bestelling. Overeenkomstig artikel L.221-28 van het consumentenwetboek is deze herroepingstermijn in het bijzonder niet van toepassing: voor de aankoop van producten die zijn gemaakt volgens specificaties van de consument of die duidelijk gepersonaliseerd zijn. Het herroepingsrecht is de verantwoordelijkheid van de verkoper. U dient het product aan ons terug te sturen in de originele verpakking, compleet (accessoires, instructies, etc.), in perfecte staat, vrij van alle sporen van onzuiverheden en vuil. Anders wordt de retour als niet-conform beschouwd. Het herroepingsrecht valt onder de verantwoordelijkheid van de Klant volgens de onderstaande voorwaarden: 1. Ik verpak mijn product in de originele verpakking. Ik ben verantwoordelijk voor de verpakkingsmethode van mijn product, die zodanig moet gebeuren dat het product kan reizen zonder risico op breuk of degradatie. 2. Ik plak een velletje op de verpakking met mijn contactgegevens en het retouradres: KHYAMFRANCE Tremogne Z.A.C. 58 Belvedere Avenue 63130 ROYAT 3. Ik voeg een kopie van de factuur bij in het pakket 4. Ik plak het prepaid verzendlabel op het pakket 5. Ik lever mijn pakket af bij een afleverpunt; de lijst met aflossingspunten die het dichtst bij u in de buurt zijn: https://gls-group.eu/FR/fr/trouver-point-relais 6. Na ontvangst van uw pakket en onder voorbehoud van de conformiteit van de geretourneerde producten, zullen wij uw bestelling terugbetalen. Als u dit niet doet, loopt de verwerking van de retour vertraging op.
Indien de Klant de hierboven beschreven retourprocedure naleeft, vindt de terugbetaling plaats binnen een maximum termijn van 14 dagen volgend op de datum van ontvangst van de producten door KHYAMFRANCE.
De producten zijn leverbaar op het afleveradres dat de Klant bij zijn bestelling heeft opgegeven. Voorbereidings-/verzendtijden zijn 24 tot 72 werkuren. De Klant wordt per e-mail op de hoogte gebracht van de verzending van zijn bestelling. In het kader van een levering heeft de Klant die afwezig is tijdens de levering een termijn van 10 werkdagen om zijn pakket op te halen op het postkantoor of het afhaalpunt. Na deze periode wordt het pakket teruggestuurd naar KHYAMFRANCE. De Site zal de klant dan een eerste herinnering sturen, bij het uitblijven van een antwoord van de Klant binnen de 7 dagen zal KHYAMFRANCE beschouwen dat de Klant gebruik heeft gemaakt van zijn herroepingsrecht. Voor levering op afspraak zal de vervoerder rechtstreeks contact opnemen met de Klant om een leveringsschema af te spreken. Bij afwezigheid op de afgesproken tijden kunnen extra presentaties door de vervoerder aan de Klant worden gefactureerd. In het geval van totaal verlies van goederen / geen levering, moeten alle klachten (vergezeld van het certificaat van niet-ontvangst, ondertekend door de ontvanger van het pakket) binnen 30 dagen na de datum van verzending bij de klantenservice worden ingediend. Alleen naleving van deze termijn stelt ons in staat om het nodige onderzoek te doen, de ontbrekende zendingen te traceren en te verifiëren of het verlies daadwerkelijk is opgetreden, wat de vraag van de aansprakelijkheid van de vervoerder, indien nodig, voorwaarde stelt.
30_Dagen
Overeenkomstig de geldende wettelijke bepalingen beschikt de Klant over een herroepingstermijn van 30 volle dagen vanaf de dag van ontvangst van de bestelling. Overeenkomstig artikel L.221-28 van het consumentenwetboek is deze herroepingstermijn in het bijzonder niet van toepassing: voor de aankoop van producten die zijn gemaakt volgens specificaties van de consument of die duidelijk gepersonaliseerd zijn. Het herroepingsrecht is de verantwoordelijkheid van de verkoper. U dient het product aan ons terug te sturen in de originele verpakking, compleet (accessoires, instructies, etc.), in perfecte staat, vrij van alle sporen van onzuiverheden en vuil. Anders wordt de retour als niet-conform beschouwd. Het herroepingsrecht valt onder de verantwoordelijkheid van de Klant volgens de onderstaande voorwaarden: 1. Ik verpak mijn product in de originele verpakking. Ik ben verantwoordelijk voor de verpakkingsmethode van mijn product, die zodanig moet gebeuren dat het product kan reizen zonder risico op breuk of degradatie. 2. Ik plak een velletje op de verpakking met mijn contactgegevens en het retouradres: KHYAMFRANCE Tremogne Z.A.C. 58 Belvedere Avenue 63130 ROYAT 3. Ik voeg een kopie van de factuur bij in het pakket 4. Ik plak het prepaid verzendlabel op het pakket 5. Ik lever mijn pakket af bij een afleverpunt; de lijst met aflossingspunten die het dichtst bij u in de buurt zijn: https://gls-group.eu/FR/fr/trouver-point-relais 6. Na ontvangst van uw pakket en onder voorbehoud van de conformiteit van de geretourneerde producten, zullen wij uw bestelling terugbetalen. Als u dit niet doet, loopt de verwerking van de retour vertraging op.