BRESSER WLAN Comfort weerstation met 7-in-1 profi-sensor en modern kleurenscherm

€14899
€24900 -40%
*Van ‪28/2/2025‬ tot ‪9/3/2025‬

Draadloos weerstation met WLAN en 7-in-1 profi-sensor

Kleur: Zwart

Levering aan huis tussen 10/3/2025 en 13/3/2025
Beschikbaar

Uitsluitend online verkocht en verzonden door BRESSER

Onze diensten:

  • Geselecteerd door Decathlon
  • Enkel levering aan huis
  • Retour gedurende 30 dagen - Alleen online

Beschrijving

Eenvoudige elegantie gecombineerd met veel kleur voor het ultieme weeroverzicht: Zo past het BRESSER WLAN Comfort weerstation met 7-in-1 profi-sensor ook perfect in uw huis. Landhuisstijl of Scandinavische chic - met wandmontage of op de standaard vindt u snel de juiste plaats voor het moderne basisapparaat. En waar dat ook is: Het lcd-display contrastaanpassing garandeert dat u de weersomstandigheden op het ruime 7,4'' kleurendisplay vanuit vrijwel elke kijkhoek in de gaten kunt houden. De meeste gegevens hiervoor komen van de draadloze sensor. Het voedt uw weerstation met actuele metingen van buitentemperatuur, luchtvochtigheid, windsnelheid, windrichting, regenval, uv-niveau en lichtintensiteit. Maar niet alleen het weer buiten, ook het binnenklimaat draagt bij tot ons welzijn. Daarom meet de console binnentemperatuur, luchtvochtigheid en luchtdruk en berekent daaruit het comfortniveau - voor een meteorologisch compleet beeld.

Technische informatie

undefined

undefined

Gebruikersbeoordelingen

1 beoordeling
  • 5 a11y.reviews.numberStars
  • 4 a11y.reviews.numberStars
  • 3 a11y.reviews.numberStars
  • 2 a11y.reviews.numberStars
  • 1 a11y.reviews.numberStars
1 beoordeling

Controleer auteursgegevens

Virginie | Frankrijk |
Geverifieerde gebruiker

Commande retournée car ma que ça le d'alimentation ... Dommage

Antwoord van het merk

Bonjour Virginie,


Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Decathlon.fr


Vous nous contactez car il manquait le câble de la station météo, nous sommes désolés de cette erreur de préparation.


Nous sommes toujours soucieux d'améliorer la qualité de nos services pour éviter que des problèmes de colisage pareils ne se produisent.


Après vérification de votre dossier, je constate que votre commande a bien été remboursée.


Avec toutes nos excuses, je vous souhaite une belle journée.


Amandine, conseillère clientèle Decathlon.fr