Upshill skibroek voor dames

€5800
€14500 -60%
*Van ‪28/1/2025‬ tot ‪13/3/2025‬

Skribroek met warme voering voor dames die is gemaakt van duurzame ARED V02 10.000 shellstof die vocht afvoert, ademt en beschermt tegen de wind.

Kleur: Zwart

  • 34 op voorraad
  • 36 op voorraad
  • 38 op voorraad
  • 40 op voorraad
  • 42 op voorraad
  • 46 op voorraad
  • 46 op voorraad
Levering aan huis
Beschikbaar

Uitsluitend online verkocht en verzonden door Regatta & Dare2B EU

Onze diensten:

  • Geselecteerd door Decathlon
  • Enkel levering aan huis
  • Retour gedurende 30 dagen

Beschrijving

De Upshill broek van Dare 2b. Deze rekbare softshellbroek biedt uitstekende bewegingsvrijheid op de pistes. De stof zorgt voor volledige bescherming tegen wind en water en is daarnaast ademend om je fris te houden. De skibroek voor dames heeft een slanke, nauwsluitende pasvorm, zodat je trendy blijft. Afgewerkt met bootcut-zomen, zodat de broek perfect over skischoenen valt.

Technische informatie

Staat

Nieuw

Garantie

Al onze Regatta-producten worden geleverd met een garantie van 12 maanden; echter onze Isotex-producten hebben een garantie van 3 jaar op kleding en 2 jaar op schoenen. Om jezelf droog en comfortabel te houden in de buitenlucht is onze Isotex-stof waterdicht, ademend en winddicht ! We zijn er zo zeker van dat het je de ultieme bescherming zal bieden dat we een garantie van 3 jaar bieden op al onze Isotex-producten. In het onwaarschijnlijke geval dat er een fout optreedt met een artikel dat je via Decathlon hebt gekocht, neem dan contact met ons op via de website van Decathlon. We bekijken samen met U wat er scheelt aan het artikel en bieden een volledige terugbetaling aan voor alle defecte artikelen die op de Decathlon-website zijn gekocht.

Aanbevolen voor jou

Gebruikersbeoordelingen

8 Beoordelingen
  • 5 a11y.reviews.numberStars
  • 4 a11y.reviews.numberStars
  • 3 a11y.reviews.numberStars
  • 2 a11y.reviews.numberStars
  • 1 a11y.reviews.numberStars
1 - 3 van 8 beoordelingen

Controleer auteursgegevens

Aleksandra | Polska |
Geverifieerde gebruiker

spodnie po trzech dniach się pozaciągały

Controleer auteursgegevens

Alexandra | France |
Geverifieerde gebruiker

L'article reçu n'est pas celui que j'ai commandé

Antwoord van het merk

Bonjour Alexandra,


Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Decathlon.fr


Je comprends votre mécontentement, nous sommes désolés de cette erreur de préparation.


Nous sommes toujours soucieux d'améliorer la qualité de nos services pour éviter que des problèmes de colisage pareils ne se produisent.


Sachez que vous disposez d'un délai de 30 jours pour retourner gratuitement un article de notre Marketplace qui ne vous convient pas.


Pour cela, je vous invite à utiliser l’étiquette de retour présente dans votre colis.


Dans le cas où vous ne seriez pas en sa possession, vous pouvez en faire la demande directement depuis votre espace client sur Decathlon.fr


Si vous avez besoin d'aide dans vos démarches, n'hésitez pas à contacter notre service client au 09 69 323 322.


Avec toutes nos excuses, je vous souhaite une belle journée.


Amandine, conseillère clientèle Decathlon.fr

Controleer auteursgegevens

Capucine | France |
Geverifieerde gebruiker

L'article reçu ne correspond ni à la description, ni à l'image. Je ne recommande pas et je suis déçue de découvrir que malgré un précédent commentaire qui signal le même problème, rien n'ait été fait pour rectifier le soucis.

Antwoord van het merk

Bonjour Capucine,


Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Decathlon.fr


Je comprends votre mécontentement, nous sommes désolés de cette erreur.


Nous sommes toujours soucieux d'améliorer la qualité de nos services pour éviter que des problèmes de colisage pareils ne se produisent.


Afin de remonter efficacement ce problème à notre vendeur partenaire Regatta & Dare2B EU, merci de nous faire parvenir une photo de l'article reçu via l'un de nos canaux de contact depuis la page: https://www.decathlon.fr/help/app/home.


Nos conseillers prendront en charge votre dossier et assureront la communication avec notre vendeur partenaire.


Avec toutes nos excuses, je vous souhaite une belle journée.


Amandine, conseillère clientèle Decathlon.fr