Skirucke Bag en Touring Backpack met drinkapparaat | 20L donkergrijs

€11499

De perfecte alledaagse metgezel op de skihelling met een perfecte grip en geïntegreerd drinkapparaat.

Kleur: Donkergrijs

20 LITRES op voorraad
Levering aan huis tussen 24/2/2025 en 26/2/2025
Beschikbaar

Uitsluitend online verkocht en verzonden door Otaro

Onze diensten:

  • Geselecteerd door Decathlon
  • Enkel levering aan huis
  • Retour gedurende 30 dagen - Alleen online

Beschrijving

Producthoogtepunten:
✓ Perfect voor de hellingen
✓ Koude bescherming voor de smartphone
✓ Slim ontwerp
Nieuw 2023/2024

De perfecte rugzak voor de hellingen?

Een dag op de hellingen kan vrij lang zijn. Het maakt niet uit of drankjes, het breken van brood, zakdoeken, huissleutels, smartphone, hoed, sunnylings ... alles moet worden opgeborgen. Meestal past niet alles in de jastassen.

We hebben de juiste oplossing hiervoor! Met onze lichte rugzak, die speciaal was ontwikkeld voor de hellingen, behoren volledig gevulde jaszakken tot het verleden. Stabiel alle objecten in het lichte organisatorische wonder. Ontvang uw maximale bewegingsvrijheid, het slanke ontwerp interfereert niet in de stoeltjeslift.

Ideaal voor:
• Uw hele apparatuur voor de hellingen
• Maximale bewegingsvrijheid
• Een lange ski -dag
• Smartphone, zonnebrillen en room, hoed ...

Technische informatie

  • Type opening/sluiting Rits
  • Aantal vakken 5 vakken
  • Materiaal Polyester
  • Breedte (in cm) 16 cm
  • Waterdicht Water werend
  • Opties borstriem
  • Stijl Effen kleur
  • Hoogte (in cm) 48 cm
  • Gewicht (in g) 950 g
  • Inhoud 20 L
  • Staat Nieuw

Overige informatie

Samenstelling

50% polyester, 50% nylon

Gebruikersbeoordelingen

1 beoordeling
  • 5 a11y.reviews.numberStars
  • 4 a11y.reviews.numberStars
  • 3 a11y.reviews.numberStars
  • 2 a11y.reviews.numberStars
  • 1 a11y.reviews.numberStars
1 beoordeling

Controleer auteursgegevens

Nathalie | France |
Geverifieerde gebruiker

Inadmissible Sac toujours pas reçu Aucun moyen de vous contacter

Antwoord van het merk

Bonjour Nathalie,


Merci d’avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction.


Vous nous contactez concernant le retard de livraison de votre commande, je suis désolée de cette expérience.


Je vois effectivement qu’il y a eu quelques perturbations lors de l’acheminement de votre colis, sachez qu’elles sont exceptionnelles.


Nous travaillons quotidiennement afin de réduire au maximum le nombre d'erreurs de livraison et de colisage.


Je constate que vous avez depuis réceptionné votre commande.


Avec toutes nos excuses, je vous souhaite une bonne journée.


Amandine, conseillère clientèle Decathlon.fr