Op deur gemonteerde bokszak - Bokstraining

€4799
€5799 -17%
*De uitverkoop begint op 26/11/2024

Verbeter je snelheid en reflexen met deze op de deur gemonteerde bokszak. Ideaal voor fitnesstraining thuis!

Kleur: Zwart / Rood

Levering aan huis tussen 20/2/2025 en 21/2/2025
Beschikbaar

Uitsluitend online verkocht en verzonden door NetsportiqueGMBH

Onze diensten:

  • Geselecteerd door Decathlon
  • Enkel levering aan huis
  • Retour gedurende 30 dagen - Alleen online

Beschrijving

✅ Boksbal - Snelheidszak om aan de deur te hangen✅ Perfect voor training thuis en in kleine ruimtes✅ Afmetingen: 40 cm x 52 cm x 69 cm✅ Snel en eenvoudig te installeren met het bevestigingssysteem boven de deur.✅ In hoogte verstelbaar voor verschillende maten en rijvoorkeuren.✅ Ingebouwde elektronische timer om trainingssessies bij te houden.✅ Kleur: rood en zwart✅ Werkt op 2 AAA-batterijen, niet meegeleverd

Technische informatie

undefined

undefined

Gebruikersbeoordelingen

3 Beoordelingen
  • 5 a11y.reviews.numberStars
  • 4 a11y.reviews.numberStars
  • 3 a11y.reviews.numberStars
  • 2 a11y.reviews.numberStars
  • 1 a11y.reviews.numberStars
1 - 3 van 3 beoordelingen

Controleer auteursgegevens

Leonardo | Man | Italia |
Geverifieerde gebruiker

Articolo davvero scadente pagato ben 50€ 100% una truffa 👎👎👎👎

Controleer auteursgegevens

Iwona | Polska |
Geverifieerde gebruiker

Worek uszkodzony, uchodzi powietrze. Niewart swoje ceny. Kontakt ze sprzedawcą powolny

Controleer auteursgegevens

Mélanie | France |
Geverifieerde gebruiker

Sac de frappe de très mauvaise qualité. Après à peine une journée d'utilisation la base du ballon s'est déchirée ce qui l'a rendu inutilisable. J'ai demandé un retour du produit. Je suis en attente

Antwoord van het merk

Bonjour Mélanie,


Merci d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Decathlon.fr


Vous nous contactez car votre sac de frappe s'est déchiré au bout d'une journée.


Je comprends votre mécontentement et je suis désolée de cet incident.


Après vérification de votre dossier, je constate que notre vendeur partenaire a procédé au remboursement de l'article défectueux.


Je vous renouvelle aux excuses et je vous souhaite une bonne journée.




Amandine, conseillère clientèle Decathlon.fr