Evolve Run mesh sneakers met alternatieve sluiting voor kinderen PUMA

€2695
€3995 -32%
*De uitverkoop begint op 20/2/2025

Laat je kind bewegen, swingen en evolueren in de Evolve Run mesh sneakers.

Kleur: Blauw / Blauw

  • 27,5 op voorraad
  • 28 op voorraad
  • 29 op voorraad
  • 30 op voorraad
  • 31 op voorraad
Levering aan huis
Beschikbaar

Uitsluitend online verkocht en verzonden door PUMA Europe GmbH - Belgium

Onze diensten:

  • Geselecteerd door Decathlon
  • Enkel levering aan huis
  • Retour gedurende 30 dagen - Alleen online

Beschrijving

Laat je kind bewegen, swingen en evolueren in de Evolve Run mesh sneakers. Deze lichtgewicht schoen, ontworpen voor groeiende voeten, is het perfecte beginpunt voor een opvallende sportieve stijl dankzij de opvallende synthetische overlays en reliëflijnen. Door de klittenbandsluiting zijn ze in een mum van tijd klaar om te runnen, terwijl de lichtgewicht EVA-tussenzool samen met de SOFTFOAM+-inlegzool superieur comfort en demping biedt bij elke stap van hun avontuur.

  • Laag model
  • Bovenwerk van mesh met synthetische overlays
  • Singelband op tong en hiel
  • Mesh voering
  • Klittenbandsluiting voor gemakkelijk aan- en uittrekken
  • Gedempte tussenzool voor comfort
  • Rubberen zool voor grip
  • Synthetische PUMA Formstrip met reliëflijnen op beide zijkanten
  • PUMA Cat-logo op de tong en hiellus
  • PUMA voor kinderen: Aanbevolen voor jonge kinderen tussen 4 en 8 jaar

Technische informatie

  • Materiaal Kunststof
  • Staat Nieuw
  • Seizoen Herfst

Overige informatie

ONDERHOUDSADVIES

Verwijder de pad voor het wassen.

Gebruikersbeoordelingen

1 beoordeling
  • 5 a11y.reviews.numberStars
  • 4 a11y.reviews.numberStars
  • 3 a11y.reviews.numberStars
  • 2 a11y.reviews.numberStars
  • 1 a11y.reviews.numberStars
1 beoordeling

Controleer auteursgegevens

Nadia | France |
Geverifieerde gebruiker

Très mauvaise gestion du circuit de livraison .

Antwoord van het merk

Bonjour Nadia,


Merci d’avoir pris le temps de répondre à notre enquête de satisfaction.


Vous nous contactez concernant le retard de livraison de votre commande et son dépôt en point relais, je suis désolée de cette expérience.


Nous accordons beaucoup d’importance à rendre toujours plus efficients nos moyens de transports et à assurer une communication optimale entre tous ses acteurs.


En cas de problème comme celui-ci, n'hésitez pas à nous contacter, notre service client pourra réagir et vous satisfaire dans les meilleurs délais.


Nous faisons notre possible pour que des problèmes comme celui-ci ne se reproduisent plus.


En espérant ne pas avoir perdu votre confiance, je vous souhaite une excellente journée.


Amandine, conseillère clientèle Decathlon.fr