EEN DESIGN DAT SPECIFIEK ONTWORPEN IS VOOR DE PROFCLUBS WAARVAN KIPSTA DE OFFICIËLE LEVERANCIER IS
Dit shirt is door Kipsta exclusief ontwikkeld voor onze partnerclubs. Het thuisshirt verwijst naar het DNA en de geschiedenis van de club, met een hedendaags ontwerp dat de traditie respecteert. Een shirt dat tegelijk klassiek is én een herkenbare identiteit heeft. Het uitshirt is meer hedendaags. Het third shirt heeft een moderne look en legt het verband tussen voetbal en de straat. Je vindt beslist een shirt van jouw favoriete club dat je bevalt. Om in het stadion of in de stad te dragen.
GEEN REPLICA MAAR HETZELFDE SHIRT ALS DE PROFSPELERS, VOOR EEN BETAALBARE PRIJS!
Kipsta en Decathlon willen voetbal toegankelijk maken en hebben daarom beslist om geen replica op de markt te brengen. Dit shirt is een authentiek shirt, het is hetzelfde als het shirt dat de profspelers van je favoriete club het hele jaar door dragen tijdens wedstrijden in de Jupiler Pro League of in de nationale competitie. Omdat we willen dat zoveel mogelijk supporters met trots de kleuren van hun favoriete club kunnen dragen, hielden we de prijs betaalbaar.
EEN SHIRT DAT HET MILIEU MEER RESPECTEERT, WAT BETEKENT DAT PRECIES?
Dat wil zeggen dat we bij de ontwikkeling van dit shirt aandacht hadden voor het milieu-aspect, door het te maken met 95% GERECYCLED POLYESTER. Zo verminderen we het gebruik van grondstoffen op basis van aardolie, met behoud van de kwaliteit en goede eigenschappen van dit voetbalshirt.
En om te vermijden dat het shirt de halve wereld rond moet reizen, gebeurt de sublimatiedruk en het in elkaar zetten in Europa.
KIPSTA DESIGN AND ENGINEERING CENTER, KNOWHOW MADE IN FRANCE
Het KIPSTADIUM in het Noord-Franse Tourcoing is het International Design and Engineering Center van de voetbalartikelen van het merk KIPSTA. Het team dat onze kleding ontwikkelt bestaat uit productmanagers, ingenieurs, modellenmakers en stylisten die stuk voor stuk gek zijn op voetbal. Ze worden bijgestaan door een afdeling voor productcertificatie (testafdeling).
Die knowhow 'made in France' pasten we toe bij het shirt VIRALTO PRO. Technisch vernuft was nog nooit zo betaalbaar.