HERSTELLING & ONDERHOUD
HOE VERLENG IK DE LEVENSDUUR VAN MIJN FITNESSTOESTEL?
VEELGESTELDE VRAGEN
Moet ik mijn fitnesstoestel bij decathlon aangekocht hebben om het te laten herstellen?
Ja, omwille van de beschikbaarheid van onderdelen, herstellen we enkel toestellen van ons huismerk Domyos. Daarnaast werken we samen met de dienst na verkoop van partnermerken Nordic Track, Proform, Weslo, Pure Design Fitness en Concept 2. Kocht je een toestel van een ander merk, dan raden we aan om rechtstreeks contact op te nemen met de dienst na verkoop van de aanbieder. In dat geval ontving je alle informatie bij de levering van het product door onze externe partner.
Vragen over andere merken? Contacteer onze klantendienst.
Vragen over andere merken? Contacteer onze klantendienst.
moet ik een afspraak maken om mijn toestel te laten herstellen?
Neen, dat hoeft niet. Je kunt een afspraak maken - om wachtrijen te vermijden, maar je kunt net zo goed langskomen in één van onze winkels. Om onnodig transport te vermijden, raden we aan om eerst even de veelgestelde vragen te lezen voor jouw toestel. Deze vind je op ons technical support platform. Indien nodig, kun je daar ook een dossier openen en om bijstand vragen. Zo kunnen we - indien nodig - wisselstukken bestellen en afspreken hoe we het toestel herstellen. Afhankelijk van jouw voorkeur doe je de herstelling zelf, komt een technieker aan huis of breng je je toestel naar ons atelier.
hoe lang heb ik garantie op mijn toestel?
Kocht je een toestel van ons huismerk Domyos? Dan krijg je automatisch 2 jaar garantie op onderdelen/werkuren en 5 jaar op het metalen frame. We garanderen ook 10 jaar verkrijgbaarheid van onderdelen. Voor alle andere merken geldt een garantietermijn van twee jaar.